Państwa opinie i sugestie są dla nas bardzo ważne! Wskazują nam kierunek, w którym powinniśmy podążać, aby każdy nasz Pacjent czuł się usatysfakcjonowany.

Jeżeli mają Państwo uwagi do jakości świadczonych przez nas usług – prosimy o podzielenie się nimi z nami.

Informacje te może przekazać nam:

W przypadku zgłoszenia opinii negatywnej prosimy o dokładne wskazanie poniższych informacji:

Odpowiedzi udzielamy w terminie 14 dni o złożenia reklamacji

Z dniem 15.08.2024 r. w Optima Care Sp. z o.o. przyjęto Standardy Ochrony Małoletnich. Celem jest zapewnienie bezpiecznych relacji pomiędzy Małoletnimi a personelem placówki oraz wprowadzenie standardów ochrony przed krzywdzeniem i zagrożeniami.”

Pliki do pobrania:

  1. B800_POL_2024_01_z1 Formularz Niebieska Karta A
  2. B800_POL_2024_01_z2 Formularz Niebieska Karta B
  3. B800_POL_2024_01_z3 Wzór zawiadomienia o podejrzeniu popełnienia przestępstwa
  4. B800_POL_2024_01_z4 Wzór wniosku o wgląd w sytuację dziecka_rodziny
  5. B800_POL_2024_01_z5 Wzór oświadczenia kandydata do zatrudnienia w spółce
  6. B800_POL_2024_01_z6 Klauzula Informacyjna
  7. B800_POL_2024_01_z7 Wzór oświadczenia o zachowaniu poufności danych osobowych oraz informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa
  8. B800_POL_2024_01_z8 Wzór Karty zgłoszenia zdarzenia lub incydentu
  9. B800_POL_2024_01_z9 Informacje niezbędne do pozyskania danych z RSP
  10. B800_POL_2024_01_z10 Definicje pojęć
  11. Polityka Ochrony Małoletnich Optima Care Sp. z o.o.